Kalite Politikası

Dekim Ecza; yurtdışı temsilcilik ve dış satım (ihracat) hedefleri doğrultusunda hizmet kalitesini sürekli geliştirmektedir.

 

Dekim Ecza; yurtiçindeki üniversite hastaneleri, özel hastaneler, devlet hastaneleri ile diğer devlet kurumları tarafından açılan alımları takip eder. İlgili mevzuat çerçevesinde, söz konusu sağlık ihtiyaçlarının eksiksiz ve zamanında temin edilmesi ve verilen hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetinin sürekli olarak arttırılması Dekim’ in temel kalite politikası unsurlarındandır. Söz konusu alımlarda, alımın tespiti, çözüm ortaklığı içerisinde çalıştığımız üreticilerimizin ürünlerinin bu ihalelerde hatasız ve eksiksiz olarak temsil edilmesi, ihale sonrası geri bildirim hizmetlerinin zamanında ve metodik olarak yapılması temel kalite politikalarımız arasındadır.

Ödüllerimiz

YILÖDÜLÖDÜLÜ VEREN KURUM
1988TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1989TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1990TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1991TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1992TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1994TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1995TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
1996TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2001TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2002TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2003TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2004TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2005TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2006TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2007TAKDİRNAMEİZMİR TİCARET ODASI
2008TAKDİRNAME & ALTIN MADALYAİZMİR TİCARET ODASI
2009TAKDİRNAME & GÜMÜŞ MADALYAİZMİR TİCARET ODASI
2010TAKDİRNAME & GÜMÜŞ MADALYAİZMİR TİCARET ODASI
2011TAKDİRNAME & BRONZ MADALYAİZMİR TİCARET ODASI
2012TAKDİRNAME & ÖZEL ÖDÜLİZMİR TİCARET ODASI
2013TAKDİRNAME & ÖZEL ÖDÜLİZMİR TİCARET ODASI
2014TAKDİRNAME & ÖZEL ÖDÜLİZMİR TİCARET ODASI
2015BRONZ MADALYAİZMİR TİCARET ODASI
2016BRONZ MADALYAİZMİR TİCARET ODASI
2017ÖZEL ÖDÜLİZMİR TİCARET ODASI

 

Teklif veya bilgi almak için